Dostava

NASLOV ZA DOSTAVO

 

Kupljeno blago vam dostavimo na katerikoli naslov v Sloveniji.

 

Dostava na isti naslov

 

Naročeno blago vam dostavimo na naslov, ki ga navedete ob oddaji naročila. Naslov za račun in za dostavo je isti.

 

Dostava na drug naslov

 

V spletni trgovini vam nudimo možnost dostave naročenega blaga na naslov, ki se razlikuje od vašega naslova za račun (druge ime in/ali naslov). Na primer v službo. Pošta Slovenije in GLS dostavita pošiljke na naslov, vnesen ob oddaji naročila.

Če ste ob nakupu za način plačila izbrali plačilo ob dostavi (samo za dostavo prek GLS), vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine ali bančno kartico. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo kurir GLS morda izročil pošiljko pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju, v primeru odkupnine pa neposredno vam. Priporočamo, da ste v času dostave pošiljke dosegljivi prek vaše telefonske številke, da vas kurir lahko pokliče, v kolikor bi bilo to potrebno.

V kolikor ste v spletni trgovini registrirani, se ob oddaji naročila v vaš profil avtomatsko shrani tudi (drug) naslov za dostavo, ki ga navedete.

 

Dostava v tujino

 

Dostava v tujino je mogoča, vendar se znesek poštnine razlikuje, zato si o naročilu v tujino in načinu plačila preberite še v rubriki Pogoji poslovanja.

V primeru oddaje naročila v spletni trgovini počakajte s plačilom, dokler vam ne pošljemo novega predračuna po e-pošti s pravilnim zneskom poštnine za tujino. Lahko pa naročilo oddate tudi po e-pošti na [email protected].


PAKIRANJE POŠILJKE

 

Pakiranje naročenega blaga je brezplačno.

 

STROŠKI DOSTAVE

 

Brezplačna dostava

Pri naročilu v znesku 50 EUR ali več je dostava brezplačna!

Za vse naše novosti vam v prvih 14 dneh od izdaje podarjamo poštnino.

 

Osebni prevzem

Pogoji:

  • plačilo s kreditno kartico,
  • predplačilo na (IBAN) št. SI56 6100 0001 6416 724,
  • plačilo ob prevzemu (z gotovino in občasno tudi bančno kartico).

Za osebni prevzem boste prejeli v elektronskem sporočilu navodila, kdaj lahko naročene izdelke prevzamete. Po navadi pa je to med tednom od 9. do 13. ure na naslovu Ulica stare pravde 11 v Ljubljani.

 

Dostava preko GLS

Pogoji:

  • plačilo s kreditno kartico,
  • plačilo po povzetju*,
  • predplačilo na (IBAN) št. SI56 6100 0001 6416 724.

Strošek poštnine za dostavo na naslov v Sloveniji:

  • 4,50 EUR.

Opomba: pošiljka je zavarovana za primer poškodbe. Sledenje pošiljke.

* Plačilo po povzetju se izvede, ko kupec prevzame pošiljko in kurir izroči odkupnino za pošiljko. Kupec ob povzetju plača z gotovino. Možno je tudi plačilo z bančno kartico, vendar kurir zaračuna manjšo provizijo za tovrstno plačilo (provizijo krije kupec in ni všteta v zaračunano poštnino).

Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi.

 

Dostava preko Pošte Slovenije

Pogoji:

  • teža paketa do 2000 g,
  • predplačilo na TRR (IBAN) št. SI56 6100 0001 6416 724 ali
  • plačilo s kreditno kartico.

Pošiljke pošljemo po prek Pošte Slovenije:

  • do 500 g 2,50 EUR,
  • nad 500 g do 2000 g 3,50 EUR.

Opomba: pošiljka ni zavarovana za primer poškodbe.

 

ROKI DOSTAVE IN OBVEŠČANJE O STATUSU POŠILJKE


Običajni dobavni rok

 

Naročeno blago vam dostavimo v roku 1-5 delovnih dni po prejetju naročila. V primeru, da plačate po predračunu vam naročeno dostavimo, ko prejmemo vaše predplačilo.

Pošiljanje po navadni pošti poteka preko Pošte Slovenije (samo za pošiljke, plačane s predplačilom) v času, ko ponavadi dostavlja poštni delavec na vašem območju.

Za dostavo prek dostavne službe poskrbi GLS, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme.

 

Obveščanje o statusu pošiljke

 

Obveščanje o statusu pošiljke se nanaša na dostavo pošiljke preko dostavne službe GLS. Ob odpremi pošiljke se preko aplikacije GLS pošlje avtomatsko obvestilo* na vaš e-naslov, s številko vaše pošiljke.

Status vaše pošiljke lahko preverite na spletni strani dostavne službe GLS: sledenje pošiljke. GLS – kontakt: 01 500 11 50  ali 01 500 11 90 in kontaktni obrazec na njihovi spletni strani.

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam dostavljalec poskusi dostaviti pošiljko le še enkrat oziroma vam bo le-ta na voljo v najbližji Parcel Shop enoti …). Za termin dostave se lahko dogovorite z GLS z odgovorom na prejeto e-pošto dostavne službe glede želenega termina dostave pošiljke ali po telefonu (ponovna dostava na vaš naslov, prevzem v Parcel Shop enoti …).

Če boste nekaj dni odsotni, prosimo da pod opombe ob oddaji naročila navedete želeni datum odpreme vašega paketa oziroma sporočite, kdaj (datum) ste ponovno dosegljivi na vašem navedenem naslovu za dostavo. To pomeni, da pred tem datumom vaš paket ne poslan na navedeni naslov.

Opomba*: v kolikor dobite več obvestil o dostavi za eno naročilo, upoštevajte le zadnje obvestilo, ki ga prejmete po e-pošti (včasih namreč pri tisku nalepke za pošiljko pride do napake in je potrebno izstaviti novo nalepko, obvestilo o odpremi pa je ob vsakem vnosu nove nalepke avtomatsko poslano).

Za vse dodatne informacije pa nas pokličite na 031 705 792 ali pošljite elektronsko sporočilo.


Daljši dobavni rok

 

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. Do daljših dobavnih rokov lahko pride v primeru: da izdelka ni v zalogi v našem skladišču, je pa v zalogi v skladišču na drugi lokaciji; da gre za naročilo izdelka na zahtevo.

Načeloma pošljemo vse naročene izdelke skupaj v eni pošiljki. V kolikor vam daljši rok dobave ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Za izdelke, ki so označeni kot razprodani, dobava ni mogoča.

 

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINE)

 

Pri dostavi prek dostavne službe (GLS) je pošiljka zavarovana v primeru poškodbe. Če opazite, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas obvestite na [email protected]. Originalno embalažo in celotno pošiljko shranite, dokler ne prejmete našega odgovora.

V primeru pošiljanja po navadni pošti (Pošta Slovenije) pošiljka ni zavarovana v primeru poškodb. V kolikor opazite, da je bila pošiljka odprta ali močno poškodovana, nas obvestite na [email protected] najkasneje v roku 7 dni od prejema pošiljke. Poskrbeli bomo, da bo zadeva rešena v najkrajšem možnem času.

 

PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD POGODBE

 

V roku 14 dni po prejemu blaga lahko kupec (fizična oseba) s pisnim sporočilom, brez navedbe razloga, odstopi od pogodbe o nakupu blaga. Stroške pošiljanja za vračilo izdelkov na naslov pošiljatelja krije kupec. Podrobneje si preberite v pogojih poslovanja, v poglavjih: odstop od pogodbe (obrazec)vračilo blaga.

Sporočilo se šteje pravočasno, če je oddano v predpisanem roku ter je blago vrnjeno nepoškodovano in v enaki količini prodajalcu.

Izdelke lahko vrnete osebno ali pošljete po pošti.

Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri nadaljnji komunikaciji in dostavi po meri kupcev.

Naslov za vračilo blaga:

Založba Emanuel d.o.o.
Ulica stare pravde 11
1000 Ljubljana

Prijava na e-novice

Vabimo vas, da se za obvestila o novostih, dogodkih in akcijah prijavite na naše e-novice.

    Brezplačna dostava

    Ob nakupu nad 50 € vam kupljene izdelke pošljemo brezplačno.

    Možnosti plačila

    Možnost plačila s kartico, po predračunu ali po povzetju.

    Pomoč pri nakupu

    Za pomoč nam pišite na naš email ali pokličite na 031 705 792.

    Item added to cart.
    0 items - 0,00